Teleportation

Teleportacija i to istog trenutka, ovaj post se ne može podvući ni pod weekend getaway, ni pod wishlist, prava reč je teleportacija! Ja bihhh na Hvar, znam da treba da prođe još samo mesec-dva da vidim svoj omiljeni otok, a čekam već onoliko... Nestrpljiva sam. Od jutarnje kafe u Gromitu, after beach partya na Huli, preko zelenih tajatela sa kozicama u Luni, koktela (i kookteela i kooookteeela) u Carpe Diemu, do 6 ujutru u Venerandi. Sve mi fali! I neću da vas gnjavim sa onim Hvar ima najviše sunčanih sati blahblah, Hvar je magičan i tu ću staviti tačku. 

5 comments:

  1. sad se i meni ide na hvar.
    bas. :)

    ReplyDelete
  2. joj meni se ide svaki dan, ceoo dan :)

    ReplyDelete
  3. Op, op, ovaj ljubičasto-bijeli ambijent me nekako najviše privlači. :D

    ReplyDelete
  4. oooo da! carpe diem beach, josh kad je zachinjen velikom chashom mojita ili caipirinhe.. mhhmljac!

    ReplyDelete
  5. Sta da ti kazem, i izmedju mene i Hvara ima neka tajna veza :):)

    ReplyDelete

Back to Top