D&G flower power party

Ono što je divno u modi jeste da uvek moraš da budeš bar 6 meseci ispred, što krajem septembra uz beogradsku košavu i dosadnu kišicu uopšte nije loše. Znači nisam tu, već sam u jednoj oooozbiljno procvetaloj italijanskoj bašti tu negde maj mesec. Modni dvojac Dolce&Gabbana je u Milanu prikazao modele iz svoje D&G linije, ova linija kreatorima očigledno služi kao poligon za igru, za ovu zimu pripremili su nam razigrane raznobojne tufnice, a za proleće kažu floralno, i više nije važno: ruža, božur, poljsko cveće... U name it, they got it. Domenico i Stefano su otišli toliko daleko u svojoj baštenskoj temi da su na pistu poslali devojke u cveno-belim kariranim šorcevima, vrlo praktično rešenje: više vam ne treba ćebence za piknik, jednostavno ga nosite na sebi.  Ovo je neki moj izbor + fotkice na šta me je koji model asocirao... Iskreno meni je simpa kolekcija, toliko je vesela da ne mogu da budem kritički raspoložena. Tako da za D&G thumb up. A željno iščekujemo (sutra!!!) i onu malo ozbiljniju, provokativniji i sasvim sigurno ssseksi Dolce&Gabbana kolekciju (inspiracija je i ovog puta bila Sicilija, sve je jasno).

15 comments:

  1. p.s. nesto slicno je radila i miss moss ovde.
    http://www.missmoss.co.za/2010/09/21/erdem-florals/
    kiss kiss

    ReplyDelete
  2. heheh strava!kod nje sve josh bolje izgleda, jer ima te divne velike fotke :/ mrzim novi blog editor.. ne snalazim se, a i ne radi u operi
    ako neko zna nekog genijalnog web dizajnera neka viche.. :)

    ReplyDelete
  3. P.S. a grashak kao inspiracija, genijalno! :D

    ReplyDelete
  4. Oh da, i meni se D&G dopao ove sezone ^^

    ReplyDelete
  5. Haljina na poslednjoj fotografiji stvarno ostavlja bez daha...slika se javlja: dragi i ja se setamo nekim starim primorskim gradicem , drzeci se za ruke...ja naravno u ovoj haljini, kosa nonsalantno podignuta, tako da mi samo neki uvojci dodiruju ramena... stvarno popravlja raspolozenje, ili ako pogledmao realnost, baca u bedak ;)
    salim se...predivno!

    ReplyDelete
  6. Odlicno si ovo uradila. A ja cu se i iduce sezone drzati svojih platformi, i jos cu kupiti 2-3 nova para :)

    ReplyDelete
  7. Super je cvece. I ja sam sad u fazi da samo neke cvetove pravim. Cak sam planirala na Modi za poneti da mi ceo sto bude u cvecu plus da ga okacim i na zid. Jos da su me samo primili...

    Ili oni imaju nesto protiv cveca ili ne prate trendove :P

    ReplyDelete
  8. @Leyla ma zezash da te nisu primili??? ccc. pa da, znash vec, cvece uopshte, ali uopshte nije u modi ;)
    @Kaca ma pusti realnost, glavu pod oblake i bog da te vidi :) i dobrodoshla
    @Venoma eto da se jednom i mi slozimo :D
    @Minni je nemam ni jedne :blush: prilichno sam out ::))

    ReplyDelete
  9. dodjelila sam ti blog nagradicu, pogledaj o čemu je riječ:)
    http://fashion-sienna.blogspot.com/2010/09/blog-awards.html

    ReplyDelete
  10. ne zezam :(
    rastuzila sam se taj dan, ali me je ubrzo proslo.
    A i bila sam na svakoj od decembra prosle godine :D Sad cu kao da dam priliku i ostalima :P

    ReplyDelete
  11. to je duh! to zapravo znachi, leyla vreme je za samostalnu izlozbu ;))

    ReplyDelete
  12. s cvijećem je lako zeznuti i osobno ne posjedujem ni jednu cvjetnu stvar, ali dečki su pravi znalci koji su cvijeće na odjeći pretvorili u umjestnost bez traga kiču. lijepo, baš proljetno, romantično...

    ReplyDelete
  13. fotka sa belom ruzom mi je odavno pozadina na mobu... hehhehe.... btw I dig D&G! kekekke

    ReplyDelete

Back to Top