Gucci S/S 2011

I evo nas u Milanu, već! Vreme leti, a ja moram reći da se baš radujem, posle minimalizma Njujorka i vrištavila Londona, evo nas na Seksi nedelji mode - da sa velikim S! Moda u Milanu prati liniju tela, čini da kukovi izgledaju zanosnije, poprsja bujnije, noge preduge, biste skladnije... Žene su istovremeno elegantne i vamp, zavodljive i misteriozne. Nose velike naočare za sunce, zalizanu kosu, crveni karmin i killer heels - prave italijanske lepotice. Da li je Frida Gianinni mogla da skrene sa tog puta? Ne nikako. Za Gucci je kreirala kolekciju koja se sastoji od tri segmenta, tu su jake boje (zelena, ljubičasta i narandžasta uz zlatne detalje), zatim safari (obratite pažnju na rese, nazire se trend!) i na kraju opasnooooopasna crna. Najbolji momenat kolekcije? Can't put my finger on it... tulipan suknje, pantalone visokog struka, blejzeri, raskošne haljine, kombinezoni, uh vrti mi se u glavi! A modni dodaci, ooooDa, sasvim je sigurno modna kuća Gucci će još jedno leto živeti od asesoara. Već vidim postolare Zare u niskom startu, na leto nas očekujte mnoštvo fejkica sa lažnim G. No, sada - uživajte u prizoru!


7 comments:

  1. Eh, rese su trend koji se ne povlaci vec dve-tri godine, vise je dosadilo i Bogu i ljudima xD Nesto nisam preterano odusevljena ovom Gucci kolekcijom, najvise mi se dopada poslednji deo, a cipele mi se ne dopadaju uopste... Tesko mi je udovoljiti xD

    ReplyDelete
  2. Lijepo, lijepo, sa velikim L! Vec si prije predvidjela da se neon boje vracaju, bice prava poplava u proljece. Mada cisto sumnjam da ce se 'local girls' usuditi bas toliko eksperimentisati. Ja sam vise za ove beige nijanse, ali ne u kompletu, valja to osvjeziti ponekim jarkim detaljcicem.

    ReplyDelete
  3. ovo sve ima i na style.com. sa sve slikama koje su i ovde. blog je mnogo sladak, zar nije bolje da citamo i gledamo sta se kod nas desava, sta gde moze da se nadje, malo vintage, malo novo?
    pozdrav i podrska

    ReplyDelete
  4. blog ti ima super ime !!! odusevljena sam imenom :) to su moje rijeci * hihi*

    ove stikle na slikama su prelijepe. eh da mi je da se barem jedne smjestu u mom ormaru...

    pozdrav lala

    ReplyDelete
  5. @Anonymous draga ovaj blog sam pokrenula najpre zabave radi, potpuno je komercijalan i funkcionishe po principu smuti pa prospi :)
    nemam ambicija da budem "korisna" ::)) ako sluchajno budem, pa super
    uglavnom je dobra zabava
    ako si provrshljala po arhivi mogla si svashta da pronadjesh o domacoj modi i dizajnerima, ono shto je specifichno jeste da pishem samo o stvarim koje mi se mnoogoo dopadaju, napokon nisam sputana uredjivachkom politikom pa uzivam
    no, svakako nas ochekuje mnogo domace mode buduci da su nam dve nedelje mode pred vratima
    hvala ti puno na komentaru :)
    @Lala hvala na komentaru i dobrodoshla :)

    ReplyDelete
  6. hahah tek sad vidim da pishe komercijalan (shto je babi milo, babi se i snilo :D)
    naravno da sam htela reci nekomercijalan ::))

    ReplyDelete

Back to Top