FFF: Make-up

Christian Dior
Evo malo boje za ovaj sivi dan. Make-up trend za proleće/leto 2011. nalaže jarke boje na očima, i to baš sve vesele nijanse!
Od limun žute, preko pink i crvene, sve do trava zelene i plave boje. Tu je i obavezni crni alajner, ali i jako izvučene (ili veštačke) trepavice. Ovako razmišljaju mnogi: John Galliano, Betsey Johnson, Zac Posen, Jason Wu...
Slažem se da dramatične interpretacije treba ostaviti za pistu, ali verujem da bi mali iskorak iz udobne smokey eyes zone bio pun pogodak. Poigrajte se, sigurno ćete se iznenaditi rezultatima.
Ja sam već nabavila svoju pinikiš paletu - ovu  (hvala Alex :*)
Jean Paul Gaultier
Z Spoke by Zac Posen
Christian Dior
Rochas

14 comments:

  1. lajks! malo me isprepadaju ti eksperimenti, ali ih u sustini bas volim. ova zuta sa eyeliner-om mi je top notch.

    ReplyDelete
  2. odlično mi to izgleda, ali ja obično završim kao raknu s tim miješanjem boja, imam neki nezahvalan ten, zato crno, eyeliner, malo smeđe, smoky eyes i tako to :D

    ReplyDelete
  3. Divno izgleda, intenzivno i lepo. 5+ :)

    ReplyDelete
  4. odlican post i super blog!!:) pratim teeee...:) pozzzz

    ReplyDelete
  5. Ne mogu da verujem da smo u isto vreme objavile post sa make up-om u jarkim bojama, prvenstveno pink! Meni se sve to svidja u teoriji,al u praksi uvek yavrsim sa varijantama sto kaže astrid.

    ReplyDelete
  6. hvalaa
    dobrodoshla, raskomoti se i uzivaj :)

    ReplyDelete
  7. @Ana haha da, sad vidim :)
    a chanel&pinkish.. pulsion nijansu sam vec stavila na shopping spisak :)

    ReplyDelete
  8. Gaultier mi se jedini ne sviđa, izgledaju mi ko da ih je netko premlatio. Al ovo Diorovo je prilično nosivo. Lajk, lajk. Čak su se i naši dizajneri na fw-u poigrali nečim sličnim.

    ReplyDelete
  9. Sve ovo meni izgleda super ,ali ja sam uvek posle sminkanja ko nenasminkana. Kad god eksperimentisem napravim se smesnom. Casticu sebe nekim kursom upoznavanja svog lica, tena i sminkanja. :)

    ReplyDelete
  10. jooj ne znam sta da mislim...za revije da, za nesto specijalno da, za ulicu, beograd, izlazak..noooo! :)

    ReplyDelete

Back to Top