Prada S/S 2011.

Iz Prada štaba procurele su fotografije kampanje za proleće/leto 2011. za njih je odgovoran Steven Meisel. Naravno ovde se radi o snimcima koji još nisu prošli postprodukacija fazu, ali meni su simpa.
Iskreno, kada sam prvi put ugledala ove modele, samo sam stala i pomislila whaaaat, Miuccia ma šta je ovo?! Međutim, vremenom, nekako mi se uvukla pod kožu. Sva tako prugasta kolekcija, šarena, vesela... Sve sa tim ludačkim krznom koje podseća na rep mačke (zapravo na ovu mačku), pa sa zelenim, ali i zrelim bananicama. Onda ti šeširi koji me podsećaju na neko stredstvo za hipnozu (možda me i jesu hipnotisali,  pa mi se sada sve ovo sviđa :D)...
I na kraju ništa manje važne luckaste naočare za sunce i velike torbe u jarkim bojama, ali i izrađene od teksasa. Oh i da ne zaboravim, prugaste cipele sa štiklom na kockice.
E, te bih rado prošetala!

14 comments:

  1. veselo veselo... meni sa za sad svidjaju stikle na kockice... i torbe... a ostalo... treba mi malo vremena od ovog prvobitnog soka... ;)

    ReplyDelete
  2. zanimljivo. arty. prugaste suknjice. mijau. cipelice.

    ReplyDelete
  3. O bananama: na prvi pogled su mi izazvale wtf reakciju. Ali sada, kad vidim ovu prvu fotku, jos su mi i ok. Sta da kazem sem da su nam dibidus zamutili mozak. :D

    A prugice i teksas su mi divni. Svaki komad. I za kraj, najvolEm ovu belo-plavu-porcelansku bluzu, genijalna je.

    ReplyDelete
  4. mhm, divna! a evo i inspiracije za nju, gospodjica chiquita sa banana nashe mladosti ::))
    http://www.zenzi.com/wp-content/uploads/chiquita.jpg

    ReplyDelete
  5. hehe, ja isto kad sam prvi put vidjela reviju Prade za proljeće/ljeto sljedeće godine bila sma malo u šoku, ali mi se s vremenom sve više sviđa... istina je da većinu toga ja ne bi nosila, ali s druge strane dobro je da je Miuccia tako originalna i inventivna:)

    ReplyDelete
  6. nesto nisam poludela za bananama! :) a od ovoliko pruga na jednom mestu me zabolele oci! mada su lude slicice! ajde..ajde....

    ReplyDelete
  7. ;)
    http://cipelica-stiklica.blogspot.com/2010/11/prix-darts-award.html

    ReplyDelete
  8. meni opsjednutoj bojama ovo nisi trebala pokazat. stvarno nisi. želimmmm!

    ReplyDelete
  9. hm..hm...slozicu se sa Vanjom!:)
    nesto mi ne prija ova kolicina prugastog...mada torba na poslednjoj slici...eee, o tome vec mozemo pricati:)

    ReplyDelete
  10. ništa mi nije ajme..osim naočala...koje su rezervirane i biti će moje u aprilu druge godine..znam čaknuta san..i neželin uopće znat kako će me ljudi gledati pod tim naočalama..ali bit će moje :)

    ReplyDelete
  11. haha blesava si skroz. al bar cemo te sledece godine lako prepoznati na plazi ::))

    ReplyDelete

Back to Top