Goodbye 2010.

 
Jučerašnji uragan/tajfun/mećava/smak sveta me je uhvatio nespremnu. Nespremnu za decembar. Kad. Kad. Kad pre?
Beše ovo jedna čudna godina, jedna sad me vidiš, sad me ne vidiš godina. Puna uspona i padova, 365 rolerkoster dana. Sad, da li mi je drago što odlazi, ili ne? Nemam pojma. Sve je relativno. A i ne verujem u nove početke prvog januara. Prosto, sve teče i ide svojim tokom, tako da jedan mali januarski dan ne može tu mnogo da promeni.
Ali kako bi stajliš pratili promene godišnjih doba tu su kalendari. Za 2011. sam pronašla ovaj ilustratorke Emme Kristine Hultkrantz. Emma je amerikanka koja živi u Stokholmu gde je pronašla svoj drugi dom, dečka Johana, ali i inspiraciju za sve te slatke crteže.
Moja godina počinje u maju, pa je on tu kao predvodnik sav u tirkiznom... Na Emminom sajtu možete pronaći svoj mesec, ali pazariti i čitav kalendar.
Što bi u Švedskoj rekli Puss o Kram

15 comments:

  1. U celoj ovoj digtalnoj eri gde mi je sve na klik nekako su mi (ko što ti kažeš analogni) kalendari bili višak... Ali su ovi leeepi, više su mi nekako ilustracije sa umetnutim datumima :D

    ReplyDelete
  2. slazem se sa bubullinom, danas je sve neka frka zbrka, zivot brzo prolazi, i ja sam se skoro zapitala kad pre...kalendari su preslatki....skinula sam mesec maj, to je moj mesec , mesec bikova...:D..volim maj..:D
    pozzz
    www.svatkitza.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. neeeeeeeeeeeee,
    ja sam želela bar do 30.12. da odložim osećaj NG , nisam trebala čitati , neeee.

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se svidja, obozzavam mastovite kalendare. Prelep je.

    ReplyDelete
  5. bas su slatki, mada iskreno ni ne pamtim kada sam pogledala u kalendar, papirnati.... mislim da cemo sve pamtiti ovu godinu po nasim blogovima, i sjajnim dostignucima , moras priznati da smo odlicne ;) neko ce je ovde pamtiti i po diplomiranju, igranju po svadbama, lepim danima, uzivanju sa voljenom osobom, novim krpicama....ih cega sve nije bilo! :)
    a neko ce pamtiti po tome sto nije vadio glass iz ruke #jk_celebrity:) hehehehe, cmoook

    ReplyDelete
  6. kako su lepi!!!:) divnooo

    ReplyDelete
  7. hahaha Vanja, to nije samo ove godine to je moj život ;)))
    slažem se svašta. baš svašta. lepo-ružno-divno-bezveze-savršeno-grozno.
    beše to jedna čudna, čudna vožnja

    ReplyDelete
  8. @Bixy pokušaj sa šetnjom do nekog tržnog centra nova godina in your face ::)))

    ReplyDelete
  9. ah draga , ja sam se ove godine pretvorila u namćora kakvog bih ranijih godinama obilazila u širokom luku u doba novogodišnje euforije.
    šetala sam tržnim centrima, videla sve...

    ReplyDelete
  10. Bas su lepi, nekako opusteni :))

    ReplyDelete
  11. preeekjut su ostale ilustracije,,,

    http://ny-image3.etsy.com/il_fullxfull.195228531.jpg
    evo jedna za tebe...

    ReplyDelete
  12. jaaao, kako si me ubola
    za uramiti pa na zid :)

    ReplyDelete

Back to Top