Louis Vuitton Cruise 2011.

 
Draga Beatpie mi je dojavila da su  Louis Vuitton fotke iz Cruise kamapanje za 2011. godinu izvađene iz kreativne pećnice! Moja prva rekcija bila je pad sa stolice od silne lepote, onda sam se setila da zahvalim, a već u sledećem trenutku otvorila sam blog editor.
Posebno sam slaba na Louis Vuitton Cruise momenat, nijedna kampanja za ovu liniju me nije razočarala, kasting je uvek besprekoran, o ambijentu ne bih trošila reči... Ipak, ono što mi se posebno dopada jeste da te reklame uopšte ne liče na reklamu, ne radi se o advertajzingu in your face... Fotografije pričaju svoju priču i skoro da su magične, odišu upravo onakvim duhom kako ja zamišljam jednu original LV gospođicu.
Ovosezonska LV gospođica je Anne Vyalitsyna, fotografisao je Mark Segel u Parker hotelu u Palm Springsu. Ovoga puta inspiracija je zlatni holivud uz snažne retro vibracije... Ipak više od reči govore fotografije, teškom mukom sam probrala nekoliko, ostale možete videti ovde.

15 comments:

  1. Lv je uvek divan. A ova Ana je meni bas lepa!

    ReplyDelete
  2. Čarobna kolekcija, čarobne fotografije...predivne vozačke rukavice na poslednjoj slici(želim ih idmah), a haljine da ne spominjem...

    ...jao, ne mogu da dočekam letoooooo :)

    ReplyDelete
  3. hahaha ti i tvoje rukavice, da, da. ove ti se skroooz uklapaju ::))

    ReplyDelete
  4. mmmm..hocu ja da budem miss LV, aaaa!!!kako su dobre fotografije! neverovatno! bas imaju pricu, sve mi se dopada! bas cu da se bacim u gledanje novih torbi! mada je meni najbolja klasika njihova! jedna NF GM i bicu zadovoljna! :)

    ReplyDelete
  5. odlične fotke, posebno predzadnja, i lijepo napisano!

    ajme...ja bi lito sad! :D

    ReplyDelete
  6. Vuitton nastavlja u revijalnom tonu, vidim da i ova kolekcija odiše retro glamurom, a ja najviše od svega volim taj retro štih, go Vuitton, go :D

    ReplyDelete
  7. savrseno! obozavam ovaj LA retro look i sve iz tog vremena!!

    ReplyDelete
  8. pozdrav. svaka cast na brzini objavljivanja. samo sto se cipelice ne vide od modela

    ReplyDelete
  9. meni su ochi&srce ostali na haljinama, do cipela josh nisam stigla :)
    i dobrodoshla :)

    ReplyDelete
  10. Ah ovo je ona moja, auto, obala, kabrio.... Divnoo!! :)

    ReplyDelete

Back to Top