Mulberry A/W 2011/12.

 
Olivia Palmero. Clemence Posey. Kirsten Dunst. Leith Clark. Gemma Arterton. Rebecca Hall.
Kada prvi red izgleda ovako, oh verujte mi, za modnu kuću nema zime. Najstajliš devojke, elegantne, rafinirane, sa nepogešivim ukusom  svojim dolaskom na reviju odale su svoje priznanje kreatorki Emmi Hill i modnoj kući Mulberry.
Posle Alexa torbe koja je ovaj brend lanisirala u modnu stratosferu, Mulberry ide samo uzlaznom putanjom. Trenutno je aktuelna S/S '11. kampanja Tim Walkera, a izvesno je da će i tek prikazana kolekcija za jesen/zimu 2011/12. odlično proći. Kolekcija odiše engleskim country šarmom, kao uvek tu su ležerni modeli ukombinovani uz elegantne detalje. Kada je o paleti reč, prisutne su tmurnije i smirenije nijanse uz crnu, i smaragdnozelenu (koja se polako nameće kao it boja sledeće sezone).
Kada je reč o inspiraciji, Emma Mulberry devojku opisuje rečima:
"She's a posh girl gone a bit bad, living in a manor, who's thrown her duffel coat over her evening dress to go out for a smoke."
U toj rečenici su se sigurno prepoznale mlade dame iz prvog reda.
A verujem i neka od vas ;) 

25 comments:

  1. Clemence POsey me nervira zbog Chucka Bassa :DDD Salim se :D

    ReplyDelete
  2. Za ovo sam rođena!:))) Kako mi je teško nekad da budem skromna:// :D

    ReplyDelete
  3. Da, Mulberry mi polako postaje "kad budem bogata nosiću" taj brend xD Uz Galliana i V.W. Ah, jedva čekam.

    I opis M.devojke, čisto savršenstvo <3

    ReplyDelete
  4. divna, predivna kolekcija:) od djevojaka iz prvog reda najdraža mi je Gemma Arterton... prekrasna je

    ReplyDelete
  5. Olivia&Clemence,volim da kombinujem...:)

    ReplyDelete
  6. mislim da mi nikada nece dosaditi ove torbe, koju god promenu da dozive opet su prelepe! vidi mene na reviji, sedim,...naravno prva! ;) hahahhah

    ReplyDelete
  7. Oh svidja mi se :D
    Prelepo! Zelim! :D :))
    Sve zelim

    ReplyDelete
  8. dame iz prvog reda ubijaju :) kao i revija

    ReplyDelete
  9. Olivia <3 Prelepe su torbe, želim iz sve!:)

    ReplyDelete
  10. Mulberry obozavam, kao i Oliviu:)

    Clemence i na bas....


    www.mina-fashionaffairs.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. obozavam brendove sa 100% nosivim stvarima:)..a i primamljiva mi je ova emmina definicija mulberry devojke (mozda se malo prepoznajem:)

    ReplyDelete
  12. Sve je predivno ali na prvi outfit otkidam....

    ReplyDelete
  13. Mulberry Alexa je najsavrsenija torba pored Birkinice!
    http://zorannahsfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ej Jelena, ma odusevljena sam s tvojim blogom, TOTALNO JE I SKROZ SUPER! kad god ulovim vremena skocim do tebe i uzivam! Genijalka si, bas mi dajes ideja, ma great! GO GIRL! kiss from Zagreb

    ReplyDelete
  15. i love your blog so much.))*

    ReplyDelete
  16. jaaaao Decor hvala puno ::)))
    i ja obozavam tvoj, stalno shkicam shta se deshava :))
    @Mary thnx :*
    heheh devojke izgelda da bi mulberry i ovde napravio dobar biznis, a da ne kazem koje bi to chupanje za prvi red :D

    ReplyDelete
  17. ju, ja sam ovo propustila, sa.vr.se.no.

    ReplyDelete
  18. Belts, belts, this is perfect! Love!

    ReplyDelete
  19. Smaragdno zelena :) protiv aluminijumsko sive... ili +
    Odlična revija!

    ReplyDelete

Back to Top