Sequins!

 
Maxi. Šljokice. Srebrno. A sada sve to stavite u jednu rečenicu i dobićete sjajni (i svetlucavi) odevni predmet. Od struka do poda, raskošno i neobično. Moram da priznam da sam se u ovaj izum zaljubila čim je J. Crew u svoju prolećnu kolekciju uvrstio jednu ovakvu suknju, a sada me je dočekala i lookbook i verzija u tamno sivoj boji. Instant ljubav A ljubav košta? Pa dobro ne baš svaka, ali ova nosi price tag od 2.500 dolara. Iako stoji gomilu zelenbaća, a moja visina od metar i zgažena jagodica ne dozvoljava takve krojeve i dalje je želim. Baš poput smisla života, neobjašnjivo.
No pored dva (vrlo dobra) razloga protiv imam i jedan odličan za, to je ona stara "kupi sad, nosi zauvek". Naime, na prvoj reviji prikazanoj na New York Fashion Weeku modna kuća St. John za jesen/zimu 2011/12. predlaže upravo ovakav model. Oni hrabriji (i luđi?) mogu suknju uklopiti sa majcom od šljokica ukrašenu krznom. Okej, ovo čak i ja preskačem.
 
Ako se još uvek niste zaljubili u metar i po šljokica ulažem i zlatnu verziju kreatora Alexander Berardija namenjenu proleću 2011. godine uz prozirnu košulju i ravne sandale - idealan imidž za vrele letnje noći. A onda u poslednjoj sekundi stvara se i rešenje za mene - šljokica šorc! Taman.
Vama visokim srećnicama sa 2.500$ viška prepuštam J. Crew lepoticu, lepo se brinite o njoj. Šmrc.

24 comments:

  1. Mnogo dobro izgledaju. Inace, imalo je prosle godine da se kupi ovakvog materijala kod nas. Samo da nadjemo tetu da sasije ;)
    Probaj, mozda ti se svidi a i bice <$2500

    ReplyDelete
  2. zvuchi supish, a shta cemo sa metrom i zeljom da poskochim ::))
    ajde za mene jedna tuba do poda, pa cu ja da smislim i neki shiroki kaish i opasne shtikle
    i to ce da bude bombonica :)

    ReplyDelete
  3. pa moras probati :D
    a i ne znam sto se zalis kad ti umes da hodas u stiklama :D suknja ce ionako biti do zemlje, nece se ni videti "stiklice" ;)

    kad budem u prolazu proveravam cenu i boje i javljam ;)

    ReplyDelete
  4. Aaaaa, meni 1.80 dozvoljavaju da nosim ovakve divne ispade, jedino baš nemam 2500$ viška :D

    Divna je ova suknja, onda kad budem nosila Galianove i Vívienine stvari, ću moći zbog nje da napravim iznimku xD

    ReplyDelete
  5. Aaaaa...ne, ne idi dalje... ljubav se rodila jos kod prve fotke...ma prve recenice... Divno,predivno, zelim sve! Okej, slazem se, ne ovo sa krznom...too much!
    Ti materijali su bili kod nas dosta skupi, oko 4000 mislim...tako nesto...a nemam ni ideju koja super-mega-giga-savrsena snajderka bi se izborila sa tim, a da ne napravi neko sr!:P
    Javnite ako smislite nesto... :)
    :*

    ReplyDelete
  6. Ljubav na prvi pogled. O ovom postu i kako je uticao na mene ću pisati u svom dnevniku. Zamišljam taj materijal u rukama i već vidim sebe na promociji knjige...
    Eh...
    Jelena,odoh da pišem sad, nastupilo je nadahnuće u svom šljokičastom sjaju.:) <3

    ReplyDelete
  7. nisam ni ja neka visotica, niti imam toliko para. al, da mi se sviđa, priznajem. posebno ova treća kombinacija, casual with a twist. fantastično. da vidimo što će leyla napraviti!

    ReplyDelete
  8. mnogo je opasno, ja se vec u mislima nabacila na shtikle i shpartam rivom... #daydreaming :)
    @Jovana hahah aajmeeee meni, uvek sam mislila da cu morati da napishem knjigu kako bi se ugurala u istu, a kad ono medjutim ::))
    supish, pishi pa objavljuj :*

    ReplyDelete
  9. Obozavam! Ali, kao i tebi, visina mi ne dozvoljava! Super, ustedela sam 2500 dolara!

    ReplyDelete
  10. Ljubav na prvu sliku,prvi pogled, jelenin blog... I nije fer.. Meni visina dozvoljava,prelepo bi mi stajala.. meni budzet ne deozvoljava :/
    Nije fer..:D

    ReplyDelete
  11. Stvarno mnogo mocno izgleda! Videla u novinama da u avangardiji ima takva kraca suknjica za 2500 DIN, ali nisam je nasla...

    ReplyDelete
  12. da, da ali samo varijanta sa prve slike! nekako me je dugogodisnje medijsko bombardovanje sljokicastom odecom nateralo da postanem alergicna na istu...cak i u ovom pakovanju, uz svo uvazavanje!ali istem kracu varijantu!:)
    Ali znam kako je kad se zaljubis u neki komad, ooh dobro znam, tako da blagosiljam ovu ljubav od sveg srca!:)

    ReplyDelete
  13. uf, ove zadnje, zlatne...mrak. predobro :)))

    ReplyDelete
  14. @Branislava D sejm, seti se samo crveno/plave haljine iz Miss Sixty_a ove zime
    ali ovo je nekako. shtajaznam. posebnije. lepshe. nije kich. stil je tu. lovelove it! :D
    @Stasha ijuu za 2.500 dinara?? javi ako naletish ponovo na tako neshto :)

    ReplyDelete
  15. imam trideset i kusur, i dalje je zelim! ;)
    hahaha....
    jaoo divne li su!
    za sada imam samo sako od sljokica ali se necu tu zaustaviti! ;)
    ne daaj se JK, nosicemo je zajedno i cistiti ulice! :*

    ReplyDelete
  16. Nacin na koji J.Crew kombinuje sljokice sa casual delovima garderobe je savrsen, stvarajuci totalno chic look

    ReplyDelete
  17. E, ja ispunjavam jedan uslov , metar i osamdeset u visinu.E sad te hiljade dolara , moram da prebrojim još jednom :))
    Volim šljokičasto , metalno i do poda... nosila bih ja to. :)

    ReplyDelete
  18. znash da obozavam. da bih se i pokrila nocu parcehtom ovog materijala. AMIN za šljoke!

    ReplyDelete
  19. ihaaa M shiroko, za 2.500$ pokrivach ::))

    ReplyDelete
  20. aaaaaaah, prva i poslednja slicica... mnogo mi se svidja to sa slokicama ali u mini varijanti, bila to suknjica ili sortsic ;)

    posetite i mene http://ljubavimoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zaljubljena sam u šljokičave minice!..tragam za materijalom..trebalo bi da su sad na sniženju..iz novogošnjeg asortimana..pa ću da aktiviram mašinu..

    ReplyDelete

Back to Top